Weekverslag 5 & 6 - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Ruben Gool - WaarBenJij.nu Weekverslag 5 & 6 - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Ruben Gool - WaarBenJij.nu

Weekverslag 5 & 6

Door: Ruben van Gool

Blijf op de hoogte en volg Ruben

03 September 2015 | Spanje, Isla de Tenerife

Vanaf week 5 begon ik weer met de kidsclub. Ik ben dan vanaf elf tot twee uur 's middags in een huisje, waar kinderen vanaf zes tot twaalf jaar kunnen komen, om te spelen. Ik zet dan wat tafeltjes neer, kleurplaten, en andere spelletjes. Dit is ook vanaf drie tot vier uur, en daarna sluit de kidsclub. In de avond vanaf half negen is er een mini disco voor de kinderen. Ik ga dan samen met een collega, die de microfoon heeft dansen tot negen uur, en daarna een spel doen. Noël is dan DJ en beheert de muziek voor de avond. Hij zet de nummers aan en wij dansen er op. Deze dansjes zijn allemaal ingestudeert.
Week 6 was eigenlijk het omgedraaide van week 5. Deze week was Noël met de kinderen in de kidsclub en deed ik 's middags de activiteiten met klanten. In de avond was ik dan DJ maar dit vond ik niet altijd zo geweldig. Zo technisch ben ik niet, en wilde ook niet zo'n verantwoordelijkheid nemen want mocht er iets fout gaan, kreeg ik het te verduren. Gelukkig heb ik alleen maar een boze Alex tegen me gehad en niet de baas.